Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » Technika nie jest nam obca » Siła motoryzacji

Nowy temat Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość

Siema! Pewnie to jest i trochę głupie pytanie, ale możecie mi powidzieć jak mniej więcej formalnie wygląda wynajęcie samochodu w wypożyczalni? Nigdy tego nie robiłem, nie mam żadnego doświadczenia i nie wiem czego się spodziewać. Dzięki za wasze informacje, na pewno będą dla mnie bardzo przydatne.

Po pierwsze znajdź dobrą firmę, która oferuje wynajem samochodów Torcar według mnie jest godnym uwagi miejscem, potem zadzwoń sobie tam lub pojedź osobiście i dowiesz się wszystkich szczegółów. Według mnie tak chyba najproście.

spoko, ale na co zwrócić uwagę na przykład?

Będziesz muiał wypełnić trochę dokumentów, potrzeby jest dowód, do tego firma może chcieć wpłaty kaucji w razie czego, którą zwraca na koniec lub zalicza na poczek opłat za wynajęcie. Auto dostajesz najczęściej z pełnym bakiem i z pełnym bakiem musisz oddać. Zdarza się też, że wypożyczalnia chce zwrotu czysmego auta, bo takie dostajesz. Jak nie podjedziesz na myjnię przed oddaniem to policzą cie jeszcze za mycie, tak w skrócie. No i mogą być limity kilometrów, ale zazwyczaj są duże.

to teraz tylko pytania jaka będzie najlepsza wypożyczalnia samochodów. Bezpośrednio Luboń byłby dla mnie najwygodniejszy, ale może lepiej do jakiegoś większego miasta pojechać i popytać?

Ta firma co już wcześniej ktoś wspominał, czyli Torcar ma całą sieć i w Luboniu też jest opcja wypożyczenia, poczytaj sobie tutaj torcar24.pl/aktualnosci/n/wynajem-samochodow.html , generalnie wypożyczalnia niezła choć ja zawsze brałem samochody na firmę, nie wiem jak to przy osobach prywatnych jest.

nie łatwiej ludzie pożyczyć od kogoś znajomego sobie samochód jak potrzebny na krótki czas? Nie trzeba płacć, postawi się potem jakieś piwko czy zaprosi na kolację i po sprawie. Ja tam szanuję swoje pieniądze.